הורדות: תוכנות - משחקים - מוזיקה - סרטונים - סרטונים ויראליים חדש!!!, שומרי מסך - רקעים לשולחן עבודה.
פנאי: משחקי פלאש - סרטוני פלאש - רדיו - תמונות מצחיקות - שלח גלוייה לחבר - סקרים - בדיחות - ד"שים - טלוויזיה - מגזין.
עוד באתר! - בנה אתר אישי - חדשות - ניווט ודיווחי תנועה - אינדקס, יצירת פורום אישי, סטטוסים, תפזורות ,

קהילות:
פורומים - צ'אט - ICQ
מועדון החברים.





רשת ד' (ערבית)

רשת ד' (ערבית)
Arabil - Kol Israel in Arabic
תחנת רשת ד', או בשמה המוכר יותר- "קול ישראל בערבית", היא תחנה נוספת הנהנית מחסותו של קול ישראל. התחנה הוקמה כבר בימי צעירותה של המדינה, בעיקר למטרת תעמולה המיועדת לערביי ישראל ולארצות השכנות.

בשנים הראשונות, ייחודה של התחנה היה באיכות השידור שלה, אשר הספיקה לא רק לישראל, אלא למזרח התיכון כולו. אי לכך, זכתה התחנה לפופולאריות רבה לא רק בישראל, והיא הוזכרה מספר רב של פעמים כמקור ציטוט מהימן בעיתונות הערבית. כיום, שידורי התחנה נקלטים כמעט אך ורק בישראל.

גם בהווה נחשבת התחנה לפופולארית עד מאוד בקרב הציבור הערבי, ואף ניתנו הסיבות לכך בכתבה שפורסמה על התחנה בעבר: זמני השידור של מהדורות החדשות, סדר דיווח החדשות, הקדמה של "עיקר החדשות" בתחילת המהדורות המשודרות, ותחזיות מזג אוויר מדויקות להפליא.

אתר האינטרנט של תחנת קול ישראל בערבית גם הוא פעיל לא מעט כלל, ואף קרס בעקבות העומס, לאחר אירועים מסוימים לאחרונה (כגון המשט הטורקי לעזה). באתר התחנה ניתן גם להאזין דרך האינטרנט לשידור החי.

תדרי התחנה מוגבלים מעט, וניתן להאזין להם מבאר שבע שבדרום ועד איזור צפת שבצפון, הם בהחלט מכסים את רובה של הארץ, אך לבטח לא את כולה. אי לכך, עבור אוהדי התחנה, כדאי מאוד להכיר אופציה חדשה שנפתחה ממש לאחרונה, להאזנה לתחנת רשת ד', או כל תחנה אחרת רצויה.

אתר הרדיו הישראלי החדש, אשר הושק ממש לאחרונה, מציע לקהל גולשיו את האפשרות להאזין למגוון רחב של תחנות רדיו ישראליות ואיזוריות, דרך שידור אינטרנטי איכותי, ועל ידי ביצוע מספר צעדים פשוטים. כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר הרדיו, לבחור בתחנה הרצויה וללחוץ על הקישור אליו היא מובילה- מכאן והלאה תוכלו להאזין בהנאה לשידור החי של התחנה שבחרתם.

Copyright © 2000 - 2024 www.XooX.co.il . All rights reserved