הורדות: תוכנות - משחקים - מוזיקה - סרטונים - סרטונים ויראליים חדש!!!, שומרי מסך - רקעים לשולחן עבודה.
פנאי: משחקי פלאש - סרטוני פלאש - רדיו - תמונות מצחיקות - שלח גלוייה לחבר - סקרים - בדיחות - ד"שים - טלוויזיה - מגזין.
עוד באתר! - בנה אתר אישי - חדשות - ניווט ודיווחי תנועה - אינדקס, יצירת פורום אישי, סטטוסים, תפזורות ,

קהילות:
פורומים - צ'אט - ICQ
מועדון החברים.





ECO 99 FM אקו

ECO 99 FM אקו
תחנת הרדיו לשעבר 99ESC ורדיו BU 99 FM
תחנת רדיו אקו 99 היא תחנה מאוד מוכרת בישראל, ואין כמעט אדם אחד אשר לא האזין לה לפחות פעם אחת (ונהנה מאוד). התחנה החלה לפעול עוד לפני שנת 2000, אולם שמה הנוכחי ניתן לה רק בשנת 2007, לאחר שאחוזים רבים מהתחנה נקנו על ידי ארקדי גאידמק.

התחנה מוכרת כתחנה עם מוזיקה פופולארית, אשר פונה לכלל הציבור ולא רק לציבור הצעיר יותר, היא עממית, וניתן לשמוע בה כמעט את כל סוגי המוזיקה הפופולאריים בהווה. אולם, התחנה לא משדרת רק תכני מוזיקה, ויש בה גם תוכניות דיבור, כגון תוכניות ספורט, תוכניות אקטואליה, תוכניות בידור, תוכניות בוקר, ערב ולילה ועוד ועוד.

כיום, התחנה משדרת בעיקר באיזור המרכז והשרון, וניתן כאמור להקשיב לה בכל שעות היממה ותמיד לצפות להאזין לתוכן אקטואלי, מהנה ומעניין. החל מתוכנית הבוקר עם טל ואביעד, וכלה במבזקי כלכלה וחדשות בכל כמה שעות במהלך היום. מיותר כמובן לציין שהמוזיקה היא מצוינת, וכל אחד ימצא משהו מהמוזיקה שהוא אוהב בתחנה.

חסרונה היחיד אולי של התחנה הוא העובדה שהיא איננה פעילה כל כך באיזורים הצפוניים והדרומיים יותר של הארץ. כלומר- כמעט ולא ניתן לקלוט אותה ברדיו באיזורים אלה. אולם, גם לכך נמצא פיתרון. אתר הרדיו הישראלי, אשר מציע מגוון רחב של תחנות רדיו לשמיעה חיה דרך האינטרנט (וללא חשיבות למיקום בו המאזין נמצא), מציעה החל מהימים האחרונים גם את תחנת רדיו אקו 99.

כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר הרדיו הישראלי, לבחור את התחנה המבוקשת- במקרה שלנו, רדיו אקו 99, ללחוץ על הקישור המתאים, ולהתחיל להאזין בהנאה, לשידור איכותי, ללא תקלות ועם הנאה המובטחת מההאזנה לתחנה נהדרת כמו אקו 99 FM.

Radio99FM
Radio BU99FM
ESC99FM

Copyright © 2000 - 2024 www.XooX.co.il . All rights reserved